Denna dag

Har gjort så mkt idag, varit effektiv och duktig och bara jävligt bra.
TEX har jag testat mina nya springskor som jag köpte i fredags, provsprang o hela grejen, dessa skor har sprungits mer på i sträck än några av mina andra springskor, plus slog rekord i tid spenderad på löpband. Nu kan en ju säga att jag ej har så svåra rekord att slå pga hatar att springa, hatar löpband, men detta gör ju att jag blir ännu mer nöjd med mig själv när jag klarar att va kvar på det där bandet i typ 30 min som idag.
Sen gick jag upp för empire state building på trappmaskinen, cyklade osv. Kan också säga att mina air Max 90 känns osköna jämfört m mina nya nike lunarglide.

Men alltså störst av allt idag! Vann biljett till Nöjesguiden festen imorn som kakan ska hosta!! Sååå glad, va tävling igår genom att kommentera ngt på hennes blogg :))) fick mejl" klart du ska få gå, plus en.
Ses på galan
kram Kakan"

Övrigt: jag kan inte skicka print screens lr lägga upp? Ngn inställning?

Annan sak jag gjort, bah för dra ner stämningen lite: lyssnat på "den fastspända flickan" på P1 dokumentär. Lyssna på den. Det är det vidrigaste och sjukaste jag hört. Män som resonerar som Freud, 2012 i Sverige.. Alltså rättsväsendet, vården, soc, allt är skit

| |
Upp