Mat <3

Alltså jag har ju i perioder i mitt liv mått extremt dåligt över min kropp vilket har resulterat i en osund relation till mat osv. Ni vet, en kan inte njuta av umgänge eller ens göra ett piss för det enda en tänker på är hur ful en har blivit? Alltså det är helt sjukt att tänka på i efterhand för nu så här efter en het fantastisk sommar har jag gått upp x antal kilo o vet att det inte är muskler precis men kunde inte bry mig mindre. Och det är så jävla skönt. Jag är så glad att jag bah nom nom nom mat, öl, drinkar, glass, fika, godis är det bästa jag vet o skulle aldrig kompromissa med det. Sen mår min mage kaos är för mkt av det goda, men också av för mkt av det nyttiga (typ fibrer) så det jämnar väl ut sig. Men vill ba säga att se sig själv i spegeln o kunna tänka "oj har blivit lite tjock" utan att typ hetspromenera/träna/svälta/inte gå ut är typ det skönaste som hänt mig. Har liksom börjat känna att det mer är ett misslyckande att inte gå upp under typ jul o sommar, vilket kanske inte är en så hälsosam syn på det hela heller men hellre det än tvärtom. Så hej på er. Det här åt jag igår med klara o Lollo. Sjukt gott var det, spec den halstrade koreanska råbiffsrullen !! Alltså NOM. O idag åt jag lunch med Johan på la neta, också så jävla gott. Älskar tex mex nu som ni ev har märkt. Känner tom att en tripp till Texas kanske sitter på sin plats snart nu när alla mina vänner där gift sig o skaffat barn...
Hade

liv1 | |
Upp