tjupp

  • Hur soft med oväntat semesterersättning? Chocken när man får dubbelt så mkt i lön. wow.
  • Typiskt bra helg i Örebro. Bättre frukostbuffe, pannkaks brunch, tapasmiddag, new girl kväll, promenad, shopping (!?) och sällskap. Ångestutgång som förra gången av ngn anledning, tror det är stället som gör det. Dock mkt bra folk. Och bra förfest. Mkt godis på den, viktigt, och bra lekar.
  • Tur att folk kommer hem nästa helg. Tur att dom (iaf klara) fattar ordet tur.
  • Bra att kåravgiften för en termin kostade mindre än latten jag köpte idag. Älskar sthlmspriser.
Bra datum i mars:
  • Andra: Verkar som alla mina vänner kommer hem för att se justice, med alla menar jag Petra, Klara, Jennifer o Karro.
  • Tionde: Lolli kommer hem! (inte för att hon stannar men ändå)
  • Tjugosjätte: Julia flyttar till sthlm en månad!
Kul att jag tyckte jag hade mkt att se framemot. Tre saker. Oh fucking well.
liv1 | |
Upp