Too school for cool

Håller på o letar utbildningar. Sista dagen på söndag, så ute i relativt god tid. Fast med tanke på min o Julias planer den här veckan så vet jag ju inte. Får åka ut till älta efter hästarna på Orion på lör o fixa.

Men några kreativa utbildningar blir det ju inte eftersom dom ska ha in arbetsprover som man helst bör lägga ner ett halvår på. Tänk om jag kunnat hosta upp ett par hundra tusen och ett fett arbetsprov. Då hade jag ju kunnat gå berghs. En termin i sthlm sen 2,5 år i san francisco. Jadå. Eller två år i Sthlm, får söka det vid senare tillfälle i mitt liv. när jag har lärt mig det där med planering utan ångest samt framförhållning

Japp japp , förra året gjorde jag så här:
http://fannylundgren.blogg.se/2011/april/har-kommer-jag-ett-levande-skamt.html#comment

Godnatt

 

liv1 | |
Upp