just fucking tell me what to do

ändrar lite i robyns text.

jag har som sagt 100 olika planer på hur mitt liv ska se ut framöver. Meeeeeen jag kan ju inte bestämma mig och allting känns så avlägset. Jag vill så mkt, och så olika, och så lite.

Och jag vill inte dela med mig av dessa planer. För jag hatar när folk säger "jag ska xxx" o sen inte gör det eller ändrar dessa "xxx" till "yyyy" en vecka senare o sen "zzzz" osv osv. Det tycker jag är störigt. Jag är likadan, bara att jag inte säger det högt, för det är jobbigt med folk som gör det. Jag vill inte avslöja något förrän jag vet säkert. Så om jag flyttar till andra sidan jordklotet kommer ni antagligen inte få veta det förrän jag är där.




muh. Pappa köpte 10000 saker idag på outlet, jösses. jag fick en skjorta.

hejdå .
liv1 | |
#1 - - M:

Haha, ledsen över blogg-titeln.

Jag tröttnar nog snart, så I´ll let you know !



Jävligt skön blogg får jag säga !

#2 - - fanny:

haha schysst ! tack du :)

Upp