Här kommer jag, ett levande skämt.

Hoj hoj, 12 ansökningar senare.
metod:

dag 1.
Gör en avancerad sökning där du väljer program som inte kräver efter gymnasialutbildning.
Det finns ca 2228 sådana utbildningar i sverige, program dårå.
skrolla förbi dom skolorna du verkligen inte vill gå på.
stanna vid dom du kanske vill gå på o tryck visa info.
När webbläsaren är full av flikar - gå o lägg dig.

dag 2.
Läs igenom de programinfosidorna du la upp på dag 1.
Tryck "anmäl" på de som verkar någorlunda kul.
Lägg sedan till lite kurser här o där som verkar kul och som du kan syssla med om du inte har lust att plugga heltid alt. vill bo i ett coolt land men kanske skicka in lite uppgifter till då och då.
Klicka gå till ansökan
Ta bort de som du har 10 likadana av fast i olika städer, välj bort städer som du kommer bli vinterdeppig av och välj städer som är nära släkt o vänner (vägra klipp navelsträngen).
Prioritera högst antagnings poäng som nummer ett.
Sen går du nedifrån och upp från vad du minst skulle vilja läsa till vad du helst skulle vilja läsa.
Klicka på skicka ansökan.

resultat:

du har sökt 12 helt olika linjer, du kommer antingen bli jurist, beteendevetare, fotograf, journalist, civil ingenjör, socionom, fredsaktivst, sociolog, sostant, kritiker, fredrik lindström. eller inte alls.


goood night, and good luck.

(goa tider, tillfreds med livet redan då)
liv1 | |
#1 - - J.Peel:

låter som en bättre teknik än min..

kolla på nätet. kolla antagningspoäng. gråta för att man inte gav mer i skolan och fick bra betyg. somna. vakna av att han ringer och gråter i andra änden av telefonen för att han inte kan sova eftersom jag inte sökt utbildning än. försöker att inte påverkas.

vaknar. dricker kaffe. söker 4 utbildningar. vill hellre bara vara på landet ett helt år och chilla.

#2 - - Anonym:

haha antagningspoäng har jag inte kollat på något av det jag sökt. hoho, smart tjej.



förresten tycker jag att du ska det. Vara på landet, typ jobba på en gård i england. Med hästihästar. tycker jag skulle vara trevligt.

Upp