sörruuuu

Så himla stor skillnad på att gå hem halv åtta när det blåser storm o pissar ner som det gjort nu ett par dagar helt svart uta, och som idag när solen knappt hunnit ner och det fortfarande är ljust ute. väldigt stor effekt på mitt psykiska välmående.
Nu ska jag faktiskt iväg till le gym. Minglar ju lite här på olika gym för att känna att jag verkligen utnyttjar mitt platinamedlemskap. Så idag ska jag testa nydalen, ligger väldigt nära här jag bor men är lite äldre. fast tydligen väldigt fint. Storo det nya här som ligger precis där jag bor också är helt brutalt fint. Sjukt stort, ashögt i tak och panoramautsikten över hela stan o bergen o jössenam.

en annan kul sak, jag sa ju att axel är slappast i världen. Han börjar verkligen smitta mig. Så skönt att bara slappa hemma, jag har inte fallit dit riktigt än men jag känenr att jag är på väg när han säger att det är skönare att va hemma o slappa än att gå på promenad.

Cchhhoooklad.
liv1 | |
Upp