Rörigt utan stycken nu

Det har varit så himla fint väder idag! O det stod på mina anteckningar på mobilen att om det inte regnade skulle jag promenera eller cykla till sats majorstuen (för att piloxa med lolli o ida) så bestämde jag mig för att gå men var ju såklart för långsam o var tvungen att cykla, lite så det blir oftast för mig. Ställde cykeln hos lolli o småsprang sista biten med henne. Så träna vi så svetten rann o mjölksyran totalt tog över. Piloxong är fan inte att leka med, jössenam. Efter gick vi hem mot Ida o stannade på Ica o lyxa till det ordentligt med en paprika, 6 ägg, en liter mjölk och ett bröd. Jag o lolli har ju bestämt att vi ska börja leva nu sista månaden, inte snåla så jävligt o göra lite roliga grejer lite oftare. Tehe. Hur som, Ida o Co har precis flyttat till en fantastisk lägenhet på frogner (ö-malm) så jävla fin var den, speciellt vardagsrummet med öppenspis och Idas enorma rum med balkong o stora fönster som solen så fint lös in genom och högt i tak var det, där trivdes vi. Och en nespressonaskin hade dom nyss införskaffat, alltså kan inte med ord beskriva hur sugen jag är på att köpa en ! Jag har ju pengar ..., men ack så onödig utgift just nu, har ju knappt någonstans att bo. Tillbaka till frukosten, brödet var fantastiskt, äggen o paprikan lika så. Och det goda Ida bjöd på musli m fil o crunchy m mjölk o morotskaka o mer kaffe. Spymätt efter det ja. Men himla fint vare, satt där i vardagsrummet med solen o maten o det var så bra :) Framåt tre gick jag o lille fisen hem till henne för lite misslyckat visumdon o sen vidare till hennes jobb när jag märkte att bromsarna o växlarna mer eller mindre har gett upp så det var ju en lagom kul cykeltur hem. Och jag har även totalmisslyckats med min nagelmålning idag. Jag som var så stolt förra veckan för jag för en gångs skull lyckats men verkar som det var en engångsföreteelse.. Sen blev jag till jobbet också, med nagellack överallt. Har ju förresten diskuterat det hör med vänner o människor omkring oss ett tag nu med fler av er. Hur vissa bara suuuger energin ur en. Ida är inte en sån , jag vet inte hur mkt det har med träningen, goda frukosten, solen o fina lägenheten att höra men jag kände mig verkligen full av energi o bara allmänt glad när vi gick därifrån, fast jag liksom skulle hem till axel o soffan Haha fast den lägenheten är ju fräsch, men inte fin , inte en sån jag o Julia måste ha för vårt välbefinnande. Gud vad jag tappar tråden jämt . Poängen är att man borde verkligen bara umgås med sånna människor som Ida och det har vi ju sagt hela sommaren och det går ju rätt bra men det finns ju fortfarabe ett par som man gärna vill ta ner på jorden o lära dom uppföra sig o kanske inse att dom inte är som dom tror att dom är. Jag lovar att jag också är en sån jobbig energitkuv som man vill skjuta skallen av men jag tänker bara skylla på att jag umgåtts för många tjuvar så jag måste tjuva för att ens överleva. Men jag försöker faktiskt bättra mig och jag vill iaf tro att det går bra. Och sen tillbaka till mitt i lollis nya liv så ska vi inte ses imorn !! Hur ska det gå?? Kommer nog gå förbi hennes jobb eftersom det är så ovant o konstigt att inte se na. På onsdag ska jag förhoppningvis träna med Ida o hänga i lägenheten (suga i mig lite energi) och sen på kvällen DÅ jävlar ska det levas o lyxas, ja o lolli ska fan ta mig ta en drink på akke brygge ! Hur ska det gå? Kommer vi dela på en för att vi inte klarar lyxen? Heheee.. Men sen ser jag ju inte henne förrän på måndag så blä. Vet inte vaaad jag ska göra utan henne. Jobba kanske.
liv1 | |
#1 - - Julia:

Åh, kommer aldrig hitta lägenhet som jag faktiskt kommer vilja vistas i. Döööööö

#2 - - Elina:

Hej! Vill du ha gratis presentkort att handla kläder för? på min blogg ser du hur du gör! Det är superenkelt :) Ha en bra kväll! =)

#3 - - lolli:

heheeee, ja juste du kom ju förbi idag, vi som skulle försöka en dag utan hänga.

ses på måndag fucckkkkeeeeer!!

Upp