korven då.

Jag inser ju att det jag kommer skriva nu kanske inte är helt okej. Men jag undrar ofta, hur många som är tillsammans bara för att vara tillsammans med någon. För att inte vara ensam eller pga någon annan skön anledning. Jag tror det rätt ofta, och det grundar jag på folk jag känner som jag absolut inte förstår vad någon kan se något i, eller alltså NÅÅÅGOT finns ju där. Men tillräckligt? Hur orkar man? Eller är det så att partnern är lika miffad? Och därför inte märker att miffobarometern har slått i taket för länge sen?

Jag kommer ju vara singel för evigt, det inser jag ju också. För min miffobarometer är ganska hög, men min partners ska vara 0, och han ska gärna vara perfekt. och få mig att vara perfekt. Såååååå då måste han ju vara hjärnskadad för att inte märka att jag inte är perfekt, och då är han ju inte perfekt och då spricker hela konceptet så är det alltså omöjligt.

öhm ja, det var det. JAg har nog aldrig varit så trött på jobbet som jag var idag, höll på o somna mellan öltappningarna. stängde däremot extremt snabbt. Nu är jag ledig onsdag torsdag. sen jubbibjububbbiiiih. imorn blir jäktigt, det blir alltid det när jag är ledig fast jag typ bara har två saker planerade. Öj öj. hejdå


tror faktiskt att det jag håller på med är ganska onödigt för jag tror inte att personen ifråga läser den här grejen ändå. hejdå
liv1 | |
#1 - - Julia:

Alltså ja. Och jag hatar (nej avskyr) människor som är ihop bara för sakens skull. Hur orkar man lära känna någon, lämna ut allt (eller så har man inte så mycket att lämna ut för man är dum i huvudet) och sen göra slut och stå där som en stor öppen bibelbok. Förstår ingenting? Sen tre månader sen är man jättekär i någon ny, what? Jag orkar inte ens lära känna en ny människa halvdant på ett år.



Och jag kommer också vara singel förevigt. För vi har förhöga krav trots att vi inte är så gudabenådade själva. Fast ja, lite är vi ju eftersom vi förstår ovanstående vilket inte många andra verkar förstå. Alltså jag kan bli äcklad av vita strumpor till exempel. Verkligen se ner på en människa för detta (nu vet jag inte om du har vita strumpor, det har du säkert, men skitsamma du är ingen kille jag ska bli ihop med).



Åh vi måste chilla lite Fanny. Fast nej, man ska inte sänka standarden under sin egen nivå. Eller? (nu skrev jag typ ett helt blogginlägg hära)

#2 - - Daniel:

Kommer oxå va evigt singel. Mitt ex-killen som jag var med i 3 år bedrog. Och killen innan var oxå ett asshole. Så bäst att va singel.. och kraven e skyhöga. Var på en dejt förra veckan. Redan det att ha inte bjöd på fikat och smackade lite fick mig att ursäkta mig efter 5 minuter!;))

#3 - - fan:

Nä men precis !! Ska vi nöja oss med ngt mindre än det vi vill ha nu helt plötsligt?! aldrig ! pf !

och det där med vita strumpor, jag har ju knappt strumpor, så jag har vita, för jag snor åt mig strumpor var jag än går, så jag tar det jag får tag på hehe. Men jag håller med, alltså vita strumpor på killar ! ööh sånna intersportstrumpor. spy.



gillar att LA-ink står som "vetenskap" på norsk tv. heja norge

Upp