blir ju alldeles matt.

alltså, kan någon som är lite mer lik mig komma hem nu?

sms från petra "idag är det stora sysslornas dag! satt o körde bil när du skickade smset... Har hjälpt gilla handla massa vin, har handlat mat själv, ska klippa mig nu, sen fixa pass, därefter hem till lollo o planera australien och sist åka och hälsa på linn. Hehe ganska effektiv eller hur? Jag har inte läst serierna idag, för jag var uppe tidigt och tränade. BAAM jag har hunnit det också :)  blablabla.. lalaaa" typ har hon skrivit.

jag har.. ätit frukost.. strukit under lite i en text, gjort en tankekarta som blev lika rörig som allt annat som har med mig att göra, skrivit en sida och skjutit fram träningen till ikväll för jag inte hade så bra flyt med skrivningen, det dog lite nu måste jag säga. har ätit lunch också. Jag har, till skillnad från petra, hunnit läsa serierna, och faktiskt bläddrat igenom både första delen och kulturen.
jag avbokade min tid hos läkaren också, den var idag, det skulle jag inte hinna tyckte jag.

fy fan. men jag ska hinna åka till sickla o lämna kläder o böcker o träna. och jag kan få det låta som jag gör jättemkt, för först så flätade jag mitt hår, sen satt jag upp det i en knut (båda utan tofs, ja det är dags att tvätta det), jag har  försökt vispa mjölk för hand för min lilla visp va paj, sen vispat det med en alldeles för stor visp. Sen så lyssnade jag ju på massa radio. Sen så kom det ngn som plingade på och härregud vad mkt jag har fått gjort idag !

liv1 | |
#1 - - Pilen:

idag har jag. ätit frukost innan kvart i tio. druckit te i två timmar. lyssnat på saffa musik som jag kommer tvinga er att lyssna på som förfest musik när jag kommer hem. gått en kort promenad för att kunna skriva dagbok på ensamt ställe. ätit gröt till lunch. gått till ett fik för att sitta på datorn och läsa din blogg. ganska effektiv. jag har också läst rocky, mamma skickade mig tre serie strippar. jag saknar dig.

#2 - - Julia:

Hahaha, Fanny jag älskar dig. Trots att jag stundtals avskyr dig när du håller på såhär i min närvaro. Men att läsa om det är kul!

#3 - - petra:

asså, om man läser det här inlägget kan man nästan tro att du inte gillar mig och att du känner dig oeffektiv. du är bäääzt iaf. <3

Upp