måste lära mig

1. prata med människor fast jag inte diggar dom
2. vara trevlig mot människor jag inte diggar
3. inte dömma människor fast dom diggar saker jag inte diggar
4. inte vara pryd? eller.. jag vet inte
5. vara ärlig fast trevlig. hmm .
6. ge mig in på saker fast jag inte vill / vågar
7. våga tjata och våga visa intresse
8. säkert massa mer.
annars råkar jag snart illa ut.
liv1 | |
#1 - - Jennifer:

Kommer till nacka trafikplats och där ligger det ett par string och en tröja. Spår från gårdagen. våldtäkt? Överförfriskade tonåringar som söker spänning genom att knulla på busshållplatser? Det ser skamfyllt ut där tysstyckena ligger i sin ensamhet på asfalten. Välkommen till Nacka.

#2 - - Julia:

Jag måste också förbättra mig på samtliga punkter om jag överhuvudtaget vill lära känna någon i London. Synd att man trivs så bra i sin ensamhet, annars hade man ju varit tvungen.

Vi är förlika du och jag.

#3 - - Anonym:

haha verkligen! Lagom jobbigt. Sitta på rummet eller gå promenad ensam är ju kanon :)

#4 - - lucke:

hejsan, vad göres? :)

Upp