bu fucking hu

Plötsligt försvann alla och jag har ingen att leka med. 
Ett par flög till London medan några andra försvann till Asien. 
Vissa leker bland bergen i alperna, en annan på kullerstenarna i Lund.
Någon försvann till Milano, någon till Afrika, andra har bara sina jobb att sköta. 
Betyder det här att jag också måste skaffa ett jobb? 
Eller betyder det att jag måste flyga runt hela jorden för att leka? 
Det börjar bli riktigt tråkigt i Älta, Nacka, Stockholm. 
Det är en sak som är säker. 
En annan sak som är säker är att det är fantastiskt fint ute. Och att min familj varken vill gå promenad eller åka längdskidor med mig. Och att jag borde skaffa nya vänner, ni duger liksom inte riktigt längre på andra sidan jorden. 
liv1 | |
#1 - - Julia:

Reunion den 3 juni!

PEPPA!

#2 - - petra:

jag finns ju faktiskt kvar litegrann i alla fall, så även fast du tröttnar på mig är jag bättre än ingenting :) <3

Upp