kosex eller cos x...

Plugga matte är verkligen väldigt mycket roligare än plugga engelska. 
Jättemktroligare, fast man inte förstår. För engelska är bara ångest. Prata engelska är kul. Plugga engelska är tråkigt. Mr E är tråkig. Herr I är rätt kul.
Förresten var det 18 minus ute imorse när jag vaknade. 14 grader inne. Jag fattar inte riktigt hur vår värme fungerar men jag tror att den har jobbat sig upp mot 20 grader nu, fast det känns inte så, så jag vet inte. Har iaf satt på elementet bakom mig på 25 grader och vår värmefläktgrej på 27 grader.. Bara ett bevis att pälsmössa är ett måste för att överleva i huset. Fast nu lyser solen o värmer min rygg lite, men mina fötter är typ blå.
På tal om blå har jag tagit en bild på mitt blåmärke med min riktiga kamera så jag tror jag måste lägga upp den snart.. hehe. 
Och just nu verkar det som jag kommer iväg till alps på onsdag iaf. Frågan är, flygbuss 150 kr tur o retur eller express för 240 kr tur o retur.. Åh va skönt med tåg, men kanske onödigt. Måste kolla hur mkt längre tid bussen tar, för det är av största vikt, vill inte behöver ta typ åtta bussen hemifrån.. Det kommer bli en jävla lång dag. Usch.. Sen andra frågan är om jag ska ta med min dator, tror det, han brukar få följa med på alla mina resor, ska se vad dom har för safety där jag ska bo, hehe, och typ om jag ska plugga... matte <3 kanske. eller bara projektarbete. Jag kommer plugga ped led hela veckan, öva inför min o gustavs lektion om carving. slalom baby slalom. 
liv1 | |
#1 - - Pilen:

maju maju kul kul och du är så snygg snygg!

Upp