hejdo hejdo

alla som känner mig vet att jag är totalt värdelös på att packa, och mina vänner, jag har gjort det igen ! 
Här sitter jag mitt i natten och det slår mig, att kanske kanske ska jag väga min lilla väska (väskan som jag för övrigt var tvungen att köpa ngn dag innan jag skulle hem från USA för det inte fick plats i mina två feta väskor, så ja väskan är rätt stor och får alltid stora oranga HEAVY-lappar hängandes runt halsen..). Ett väldigt ångestladdat moment gånger två, först väga mig själv, sen väga väskan,, ouuhh.. 7 kg för mkt, aj aj aj. Läser på hemsidan att man får ha ett litet sånt ski bag, så jag borde ju få ha en pjäxbaag, eller så är dom så cleaver att dom låter mig ha för mkt .. Jag har packat om lite o den väger nu bara 5 kg för mkt, men det är lite mkt fortfarande, men jag orkar inte hålla på, jag är sämst på att bestämma mig och på att packa så jag vill inte vara utan något ! Däremot kom jag på den fantastiska idén att packa ett handbagage i bagaget, så om dom säger "nej betala hundra miljarder i övervikt" kan jag skratta dom i ansiktet, öppna min lilla väska o ta ut min lilla lilla färdigpackade nödlösningsväska o säga ngt kul o göra en segerdans. Och antingen, om dom är bäst så tar dom den väskan som en skibag, annars tar jag den väskan som handbagage, har inte kollat att den väger just 5 kg men alltså det får lösa sig. Dessutom har jag gjort ett litet utrymme i den väskan så jag kan få plats med mitt nuvarande handbagage, jag slås av min klokhet ibland. 
Jag slås också av min framförhållning, sprang till forum på lunchen o köpte pjäxor idag, like it ! 
känner att det kommer gå skitbraaaaa
vill ni förresten veta varför ni ska åka till hultsfred så kolla häääär
vill ni förresten veta lite vad jag såg förra året så kolla häääär
några sista schtekiga bilder
Oskars skidbilder är ganska mkt snyggare än mina, men han hör väl för fan inte hemma här? På MIN blogg? Nä vet ni va, då får ni ta o leta upp hans flickr eller facebook eller blogg om ni vill se snygga skidbilder. 
Sa jag att jag reser i två par tights, linne, skjorta, tjocktröja, halsduk, vantar, mössa och min blå jacka?
Jag kommer vara vaaaarm o go
liv1 | |
Upp