hets hets

Hej Hej !!! 11:30 kvar pa internettiden, STRESS !!

Sa att vad har hant kan man fraga sig, en javla massa samtidigt som ingenting, vi chillar ratt mkt, det ar ratt soft.

Vi har ju mott upp petra o lollo, sjukt najs. Bott pa giligans i Cairns, ratt najs asso, fet pool framforallt och bytt boende till global backpackers, mkt mkt billigare och lite mysigare o mindre men inte lika fraaasch, vaknade GENOMBLOT av svett da airconen stangs av efter 3 timmar, efter ett par minuter borjar min sang gunga,... ja say no more, jag gick upp, gick ut, gick in lyfte lite pa skynket o sa dont wanna be awkward, but u gotta stop doin that. heheh, nu har vi bytt lite sa petra sover under mig och det kanns lite mer safe.

hmmmmm och vad mer. JOOOO vi gick upp tidigt som fan igar for att rafta (forsranning) hoho sa javla taggade, jag var sa javla radd hahah, alltsa ni som kanner mig lite mer an ytligt vet att jag har en marklig vattenfobi, alltsaaaaa sadar med stromt o laskigt vatten diggar jag inte. Holl ju pa att forsvinna i floden i malaysia forra aret (enligt mig, enligt pappa ar det kul att aka med forsen hehe) .. Na men sa jag var ju latt nervos. Men det var verkligen super super super kul, ibland tom lite mesigt, varldns mest schitzofrena(orkar intekolla hur det stavas) sport, ena sekunden sitter man dar o chillar lalalalaaa och andra sa tror man att man ska totalDO!! alltsa oooooh, sa javla laskigt, haha, och vi fick hoppa ur baten da o da o "simma" (flyta hjalplost) ner for forsen, forsta gangen var det lugnt, andra gangen var det serios dodsangest, inget skoj, kallsup efter kallsup.. Sen trotsade jag aven lilla hojdradslan o hoppade fran en 7-8 meters hog klippa ner i vattnet, tror seriost mina ogonlock vandes utoin nar jag kom ner i vattnet, sjukt najs.

kort o gott, sjukt vart, sjukt roligt, sjukt fint (varldens aldsta regnskog!)

nu tar tiden slut haj haj.
liv1 | |
#1 - - Karolina:

hahaha jag skrattade lite för varje mening jag läste. kan verkligen se dig framför mig ligga där i vattnet och skrika och få kallsupar. hohoho

Upp