lite kråksång innan vi släpper lös det fina

klarar. inte. människor.

en del av er alltså, antagligen gäller det inte den lilla skaran som läser detta. så det kan ju tyckas vara onödigt.

klarar inte heller min nyfikenhet som jag har kommit på är anledningen till varför jag inte kan släppa det här. om jag bara hade vetat att det var så, eller varför det var så hade jag ju släppt det för länge sen. Men eftersom vissa säger att det inte är så, och att det är tvärtom så kan jag ju inte släppa det, eller ge mig. Och då blir mitt beteende skrämmande likt en stalkers. Och om du läser detta ber jag om ursäkt. Jag vill ju bara veta.

sen till den som jag klarar egentligen som bara är en som egentligen påstås vara en skön filur. Hatar ditt beteende. Men det vet du nog inte.

Nu får jag svindel igen, dags för sängen. och jag lovar snart snart snart kommer ett RIKTIGT blogginlägg om helgen, o ni som var med vet vad jag pratar om för slags blogginlägg.

hej hej hopp


liv1 | |
#1 - - J.Peel:

fint fint bra bra. kråksång på p3 nu. dör. verkligen haha älskar att mammas nya kille är tillbaka.

#2 - - Julia:

fannssosor, vad händer nu. fattar niente. måste nog prata med dig. fast kanske fattar vad som händer ändå?



och jag ser jättemycket fram emot ett blogginlägg på bloggspråk.

Upp