roompaah

haha varför är jag så lättroad? http://zverige.com/kingkong/

min långa ineffektiva dag.
upp, plugga matte, dricka kaffe, åka till sats, på väg till skolan ringer asta o säger att det inte är ngn skola, åker till stan, försöker hitta flemminggatan 50, gick till sannas byrå istället, kollade hennes arbetsprov och mitt projektarbete, letade efter flemmingsgatan 50 i typ en halvtimme, yrade omkring inne i västmanna gallerian typ lika länge sjukt ovärt eftersom ABA tryckeri tydligen flyttat därifrån. sug. Åkte till thorildsplan vilket var fint o kändes annorlunda o långt bort, fick veta att ett x av mitt projekt skulle kosta mig typ 800 kronor, missade fel tunnelbana (tur) missade rätt tunnelbana (klantigt), åkte till hötorget, gick in o testade kläder på indiska o h&m för första gången på väldigt länge. hittade såklart inget som passade, fast en klänning var fin men den var för stor i s ? och orkade inte hämta xs, och orkade helt enkelt inte. istället köpte jag tre ringar för typ 300 kronor. hej onödigheten, men dom va fina och jag behövde något för själen. träffade frida 30 sekunder och mamma i två minuter. åkte hem träffade niklaz o frida på bussen, åkte hem, plugga matte igen . och snart ska jag träffa jennifer, fan, nu har jag ju glömt plugga matte, svett !! kör ett race nu på typ 20 minuter innan jenfa o jag ska ut o gå.
fast nu kom hon så då blev det ju inte så.
hejdå.
liv1 | |
Upp