örgh



Jag saknar usa för att jag verkligen hade för mkt fritid. Så mkt fritid att jag tog bilder på mig själv när jag badade badkar. Hemma har jag ens inte tid att bada badkar. Ändå konstig sak att sakna. Jag saknar massa andra saker också, som att hänga med randoms o göra random saker. Men mest saknar jag all tid till tankar och idéer.
Det var bra tio månader. Väldigt jobbiga tio månader. Väldigt roliga tio månader. Det hade varit så annorlunda nu. Om jag inte hade åkt. Om jag hade åkt nu. Om jag hade åkt igen. Allt hade varit så konstigt. Jag vill ta en helg ledigt från livet och ägna mig åt mig själv. Väcka liv i min kreativa ådra. Skriva en bok. Måla en tavla. Ta foton. Men inte den här helgen. Den här helgen ska jag hänga med mina gamla vänner, träna, plugga, städa, äta, dilla muffin. Det är också fint. Väldigt fint. Jag är trött. Jag vill göra det roligaste projektarbetet genom tiderna. Jag har höga krav. Jag har tydliga mål. Jag har ingen insperation.

liv1 | |
#1 - - Lollipop:

kämpa på, du är duktig

hihi

Upp