Hurtbullen Karro hoppar högt

Har du någon hurt i bullen? Eller är du mer som jag o bara har bulle?




sen bjuder jag på min favoooriiit, alltså bästa linen evör ! det jobbiga är bara att det är typ jag och tre andra som sett det här, så när jag kläcker "Du vill ligga med mig, men det går inte" så tycker folk mest att jag är konstig. teheeee ! Men att skylla robert gör mig mer normal, älskar btw också antikrundeklippet i denna samling <3 hejdå alla vänner

liv1 | |
#1 - - hugo:

vem har inte sett dedär?!?! de mest klassiska gustavsson gjort, efter; "o vad ska tant rösta på då? -NAZISTERNA"

#2 - - loolli:

ååh ball den blääääv

#3 - - fanny:

men hugo du är en cool kille, så det är klart du har sett den, men jag hatar att vara den första att berätta det här för dig, men det finns människor där ute som inte har sett grogg, eller yrrol eller nile city. fan

Upp