ace ace baby.

haha . så igår var kul. Jättekul. Kanon kul.
Jag blev våldtagen på dansgolvet. det var kul. Eller jag vet inte ?
Vi spelade även fotboll. Det var jättekul och ledde till VIPpass till garderoben på vägen ut. hehe. ops,, roligt
kvällen avslutades med för många betoningsfel. Men det var kul. Jag orkar inte just nu beskriva nånting i detalj.
Men det var kul.
En sak är säker. Vi var inte för runda under skorna, men det trodde dom. hehe , vi är ju sånna. Det vet ni.
Nu kör vi.
Vad gör vi ?
vi vevar !
MEEEH DU SÄGER JU FEEL! 
hehe

en rolig historia kan jag ju bjuda på. På väg till malin i sickla så tänker jag hela vägen "jag ska inte gå av vid nysätravägen, fotbollsplanen kommer vara full av vatten och slask, jag ska inte gå av vid nysätravägen, fotbollsplanen equals liten insjö". Vid rondellen innan nysätravägen får jag panik o tänker "shit jag måste plinga" och plingar. Då ser jag fotbollsplanen o tänker "fuck, jag skulle ju inte gå av här!" men eftersom jag satt brevid en tant som log så konstigt mot mig hela tiden och alla på bussen hade sett att jag hade plingat var jag ju så illa tvungen att gå av. Så av går jag. Och jag tänker, ovärt att gå runt fotbollsplan, det kan gå. Det är väldigt mkt vatten precis vid ingången, svårt att avgöra om det är 1 cm eller 3 dm djupt, men tänker jag tar tag i staketet o svingar mig över. Väntar såklart till bussen har åkt innan jag börjar mitt äventyr. Bara att när jag står där med stadigt grepp om staketet så glider min vänstra fot ner i ishinken, det va in 1 cm, det var typ 2 dm. Sköööönt ! mmmumma! surt går jag därifrån. Runt fotbollsplan. Smsar Malin att jag kan nog vara den klantigaste och envisaste oh naivaste människan på jorden. Går vidare och två hundra meter senare går jag över vägen, upptagen med att se så att jag inte blir överkörd, kliver jag rätt ner i en kanske bara 1 dm djup vattenpöl denna gång med höger fot. Och ni vet, dagens ungdom har inte alltid gummistövlar på sig. Nä dom har converse. Kändes som en seger. Men jag överlevde. Får se om influensan har hittat hem imorn.

Nu blire sömn, på riktigt, vad hände med att jag gick o la mig för två timmar sen ?

en fin bild från nyår bjuder jag på


liv1 | |
#1 - - malin:

monster malin!!!

#2 - - Anonym:

hahahahaha, åh de tre v'na förgyller alla kvällar.. våldtäckt, vip och vevar!!!!!

#3 - - Pilen:

ps. det var jag..

#4 - - petra:

haha pilen gillar din syn på en bra kväll <3



var det där bilden som din kära pappa tog på oss, innan vi skulle gå? <3

#5 - - Karolina:

alltså inte okej! (bilden)

#6 - - Anonym:

men asso det är inte den värsta.



finns 13 till :)

#7 - - petra:

måste ses alltså, beaware när jag kommer hem till dig.

Upp