min klagomur

Min dator har vägrat senaste dygnet. När jag kom hem igår lät stackarn som att den hade svinis / astma. Jag försökte med det mesta men inget fungerade. Jag vet att starta om alltid gör susen men jag hade tio fantastiska bilder som jag hade kämpat med i photoshop alldeles för mycket för att bara inte spara. Och det gick ju självklart inte spara - disc error- felkod -50.  typ. Blev så ledsen. Inget fungerade. Bara astma. Så jag lät den vila lite o försökte imorse igen. Nada. Compish. blä. Sååååååå nä. Gick fortfarande inte att spara något eller göra något. Hämtade usb o tänkte att jag kunde spara på det istället. Men den dök ens inte upp saaad face. Jag tänkte print screena men nä funka inte heller. Så jag var så jävla pissigt illa tvungen att stänga alla bilder o stänga av datorn. Mycket riktigt funkar datorn fin fint nu men alla bilder försvann. bläääää

Mer att klaga är att klockan är snart elva. Jag har inte gjort något vettigt o har massa massa att göra. Intervjua frugan som inte svarar, fota hemma hos tove vid två, träna med lollo vid sex, packa, köpa, fixa, stresssaaaaaaa. Jag vet inte vad jag ska göra. Gå hemifrån kanske. Men alltså ni kanske har kollat ut senaste dygnet. Går inte att gå ut. Jag borde verkligen träna lite mer som elin, 1,5 timme på morgonen 1,5 timme på kvällen. Det är då man blir biff. Mår lite dåligt när jag tänker på semesterbilder från asien. usch.

what elseeee. Jag har inte varit i skolan på år o dar känns det som. Inte alls mkt har jag varit där. Och inget mer är kvar, kanske borde gå dit idag just becaaause. Fast igen snöstorm.

Slut på klagandet.
I tisdags gick var jag o lukas ute o pulsade i snön i en timme, vi snokade i trädgårdare och gick fel så vi blev påkomna i någons trädgård, omringade av höga staket. Sen åt vi pepparkakor och drack varm choklad. Det var najs. Synd bara att jag trodde man skulle fasta två timmar för att ta vaccinet så jag stannade uppe till två, när det bara var en timme, ganska ovärt. Men jag fick lite gjort iaf. Jag jobbar ju bäst på natten.

(Okej nu spelar dom årets konstigaste låt på radio (tydligen raubtier-kamphund), för det mesta är det rätt bra att dom bara kör önskelåtar, för svenskar är rätt bra på att önska, men det finns undantag. Screamo är tillexempel bara läskigt, och club på morgonen, fast det kör dom i vanliga fall också. Lyssna på musikhjälpen gott folk och önska en låt för kampen mot malaria.)

Hur som, igår va jag o tove på glögg hos Sannas coola byrå. Det var gott, åt typ 9 lussenbullar , fast dom va väldigt små så det kanske motsvarade tre vanliga hehe, lite mer okej, fast fortfarande lite brutalt. Gott vare, kul vare. Hänga med södriga media människor. Träffade mamma o pappa på tunnelbanan hem, bussen var sen och det var hur mycket folk som helst, vid henriksdal kom snöstormen, då förstod vi inte riktigt hur mycket det snöade. Sen började det gå väldigt långsamt, låta väldigt mycket av vinden och så fort dörrarna öppnades flög det in en halvmeter snö. Vi förstod fortfarande inte riktigt alvaret av snöstormen, förutom att vi inte riktigt såg vart vi va. Men när vi skulle gå av såg vi att man såg typ en meter fram och när vi gick av såg vi att det va dryga 20 centimeter nysnö på marken. Det hade snöat in på vår veranda o alla skor o skidfodral o stereo va fyllda med snö. JAg gillare. Fast vill inte gå ut än, blåser o snöar fortfarande. Fast man ser knappt ut av all snö på fönstrena.

Har inte bloggat på veckor, där av detta långa ointressanta inlägg.
Hej hej
liv1 | |
Upp