de e så vi göre här i stockholm

två låtar om dan om de e bråttom...

asso måste bara skryta om min sjuka effektivitet idag ! shit asso, vaknade äckligt tidigt, blääää för att sommarlovet är slut. trodde att mina jeans bara va lite fuktiga så jag hängde ut dom i solen, sen  när jag skulle ha på dom så märkte jag att dom va dyngsuura, så då va jag ju tvungen att tänka om, och eftersom de är dom enda jeansen jag får på mig efter mina äckliga sommar som bara har innehållit öl, mat och sömn, så fick jag ta efterusajeansen på mig, sjukt onice att dom va tighta. blä blä blä, kände mig frukansvärt äcklig, missade bussen kom för sent och lökig in i klassrummet, allt va alltså precis som vanligt. men sen mina vänner, efter lite häng i skolan så träffade jag roffe på sats o satsade, sen gick jag till tandläkarn o fick hål lagade, jösses va dom borrade o hade sig, hela jag skakade, sen när dom fyllde tanden höll jag på att somna "fanny sover du nu?" sa tandläkarn, "vaa? neeeeeehhh, inte då" sa jag. Sen gick jag ytterst lite i affärer, på väg till frugan som hade rast, blev lite bjuden på kaffe o sånt gott, sen gick jag till min vän louise som också jobbar i sickla, hängde lite. Tog bussen in till stan, fick en ny sladd till mina hörlurar eftersom min glappade, köpte en fin t-shirtklänning på rea, gick vidare till världens bästa frisör, tyyyyyp, fick en fin frisyr till pangpris, gick förbi åhlens o sanna på vägen hem o träffade Hanna i slussen o sist men inte minst middag med två föräldrar, asso shieeet, det här är typ en veckas aktivitet på en dag, jag är imponerad. Nu ska jag packa upp från skåne. Det är också nice. Eller mindre nice. Städa typ, blä. kommer ta evigheter. O imorn ska jag o klara satsa i nacka strand, det kommer också bli fett. eller mindre fett kanske ;) mahaha ! bra skämt, tack tack o hej.



ööööh och btw, så har min första vecka hemma varit fantastiskt fin och jag tackar alla som sysselsatt mig och vattnat mig med öl varje dag
liv1 | |
Upp