räkan

har varit en fin dag, inte äckligt varmt men fortfarande nog 30+ ...

image351Började med lite vattenmelon och ytterslite smoothie till frulle, sen satt jag ute i solen i typ 10 minuter, min tanke var typ 40, men det blev för varmt... Jag tvättade kläder o städade rum o badrum. Klockan halv två hämtade Jenna mig så åkte vi till nån kompis kompis pool och låg där ett par timmar, flöt omkring på en stor blomma. Så jag kommer antagligen känna det guppa när jag går o lägger mig..

Vi köpte glass o visste inte riktigt hur vi skulle spendera resten av dagen.. klockan var typ halv fyra.. Det var för varmt för att vara ute, plus att vi hade typ solsting. Så det fick bli Jennas säng och film. Först en sjuk film om bögar.. Sjukt rolig, men sjukt pinsam, alltså hela tiden ville man bara gömma sig. haha, underbar though.. Kommer inte ihåg var den heter, men adam sandler och tjockisen från king of queens. Sen åt vi lite middag.. eller jag åt en blueberry bagle med philadelphia. Sen såg vi National Tressure för jag trodde jag inte sett den förut, men det hade jag, iaf delar av den.

Vi låg i stor sett i hennes säng från halv 4 till 9 .. SKÖNT . Vid nio gick vi ut o satte oss, för då hade det blivit lite svalare.. Jag gled omkring lite på Jennas nya fina beach cruiser, jag vill också ha en beach cruiser, men jag har ju gamla bettan och nova.. Kanske kan sälja Nova, få lite cash, köpa en beach cruiser, fast det kanske jag inte tjänar något på..
Det är sjukt mkt myggor här nu, hela dagarna, speciellt på kvällarna, jag känner hur dom biter mig och det gör ont o svider, men det kliar lisksom inte, bara svider o är jobbigt. Undrar om jag kommer vakna imorn med helt svullna o sönderbitna ben...

Tja... jag vet inte.. Hade ju tänkt haft "girl night" med andrea, sydney o co, men jag orkade inte, för jag var rätt lökig efter pool o allt det där, och kom hem från jenna vid 10. Hemma hade det funkat, men om man ska va hemma kl 12 o gå upp klockan 9 så orkar man inte. Det går, men man orkar inte. Gjort det förut, fast ... Never mind..


liv1 | |
Upp