en sak som min syster alltid sa

Började packa idag... Jobbigt, det är så mkt som ska med, alla ska med liksom.. Det blev tråkigt och jag försökte desperat hitta något att göra. Till slut tvingade jag mer eller mindre Toby att ta med mig på bio, han skulle gå med sin kusin + föräldrar, haha, Indiana Jones. Som ett inte Indiana Jones - fan kan jag säga att det var en bra film, lite för mkt film , men det är väl så dom är.. Klychéer o grejer. Överspelning, men det är okej. Men det betydet inte att man inte ska ha sett någon utan filmerna för att gilla den. Jag har sett första filmen o det var bra, gav väl lite fakta liksom.


Blabla, Toby är allt bra rolig han, haha... Så oskyldig, jag är djävulsbarnet jämfört med honom.. hehe. Och jag är ju rar, det vet ni.

Jag måste verkligen förlänga min tid jag kan vara ute, seriöst, det funkar bara inte.. Fast jag har typ bara två kvällar kvar, förutom alla skolkvällar, och kvällen innan jag åker.. O den vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp.. Sova eller inte? Måste typ vara ute på flygplatsen klockan 6, då känns det som man ska sova, men man vill ju parta liksom. Jobbigt.
liv1 | |
#1 - - Hanna:

ja lätt, bio e fett coolt :)

jag har svarat pa min blogg nu höhö
har även borjat lite smatt med introduceringen, genom att ge honom rökelser med absinthlukt.

Upp