det var kul så länge det varade sa bacillen

Känns som jag tog lite semester från bloggen,

Känns som att den semestern kommer vara ett tag till.

Ni vet det har varit jävligt mkt på senaste tiden.

Ni vet jag jobbar ju, galet mkt .

Som idag, simskola 9-13, sen 13:45-18:00 manglade jag, galet.

Så här va. Först kom Nathalie o Lolli i tisdags, sen på onsdagen hade jag min första lediga dag på 10 dagar ! WOH ! det firades med utflykt till Tivoli ! wieeeeeee. Förutom att resan kostade lite för mkt o blev lite galen. Annars vare götti. Bästie. Inblandade i det kalaset var jag (hehe), lolli, naxli,  jessi o anna - walla.

Lars Winnerbäck, Miss Lii, Maia Hirasawa, mf spenderade torsdag kväll på Sofiero, och det hade vi också tänkt, men det kostade ju 350 svenska rikstaler , och det tyckte vissa i gruppen inte vara värt pengarna, så vi kirrade mästarpicknicken o satt utanför. Dessvärre hade dom flyttat scenen och dessutom blåste det åt fel håll, så vi satt helt på fel sida o hörde bara musiken lite halvt , men det var mkt mkt bra ändå :)
Då vare jag, nazli, lollli, anna, jessi o Polly :) som jag inte träffat på 1,5 år ungefär :) woh !



Sen på onsdagen kom också pappi ner hit till arild. På torsdan kom Mammi o på fredan kom Oskar o Hanna.

O i fredags var det pappis gammel fölsedag, så det firades med mkt mat o kalas. På lördagen firades Jons födelsedag med minst lika mkt mat och kalas. Och igår vet jag inte vad vi firade, men mer mat än nånsin hade vi . Det var nice.
 
på lördagen var vi också på Louisiana o kikade, o åt glassi helsingör gjorde vi. Det var också nice.

Allt är så nice.

Förutom att Loppen o nattaaa har åkt hem och att jag jobbar hela tiden o är helt död .
liv1 | |
Upp