nodig

alltsa faan.
Mandag, varldens onodigaste dag.
Forutom att jag har sen lunch (13:30, nu 16:30) har inte gjort nanting, alls, forutom atit lunch hos becky, sen shoppat loss pa united supermarket (skillnaden mellan nacka gymnasium och coronado high school ar att om man har 3 timmars haltimme, kan man i nacka gy antingen aka hem med buss, eller ga till forum o shoppa. Har sa maste jag fa stjuts, o det ar natalies naptime, sa jag det var liksom uteslutet att ar skulle komma o hamta mig, for att sen lamna mig, ringde ens inte o fragade.. dodade iaf ca 1 timme med becky, sen typ 30 minuter ga runt i skolan o leta efter coach for att se om jag skulle va tillbaka 17 eller 18, lite efter 17 sa han, da ar det ens inte lont att aka hem med skolbussen, eftersom jag kommer hem typ 16:45 med den. Sa jag gick till united vid 15.. kopte en mascara, 2 bars (lite mat maste jag ju eftersom jag antingen ska va har till 20 ikvall), en handsanitizer (tankte att det kunde va bra o ha i skapet), hm.. kopte sakert ngt mer. Sen vid 16 var jag tillbaka i skolan igen, traffade andrea o eric typ 10 minuter innan dom skulle hem, sen sa kom jag pa att jag kunde sitta i biblan o gora min mattelaxa, fast sen kom jag pa den genialiska iden att ga smyga in i the writing lab o latsas ha ngn jobbig uppsatts att skriva. o sen dess har tiden gatt ratt fort, klockan ar nu 16:43, sa det ar nice.. hoppas dom har oppet har en stund till. dom ser nog inte mig sa det finns en risk att dom laser in mig har, det hade ju varit ngt.

I alla fall har jag under dagen haft sms o telefon kontakt med Malin, Jessi, Mamma o Nancy. Jag forsokte faktiskt fa tag pa Jenna innan jag gjorde allt det har trakiga men hon svarade inte. I alla fall, sa berattar Malin den slynan att Hellacopters kommer till Peace and Love, och Hives till hultan. Peace and Love har sa manga bra band nu att jag dor. Tank om jag skulle hitta 3000 kr pa gatan, va glad jag hade blivit. hade suttit fint. Men min goda mor bokade Where The Action Is biljett at mig, for hon ar sa snall, sa jag behover liksom inte oroa mig, kommer fa se Hives, Foo Fighters, Mando Diao, Sahara Hotnights och bata Hellacopters, forhoppningsvis med Jessi, hon kan biffa oss langst fram o sen ragga in oss back stage. Kommer bli nice. Men som sagt, Peace and Love lockar, fast det ar typ ingen som ska dit, sa det far bli festival nasta sommar o gotland o konsert i sommar, kommer bli fint, allt kommer losa sig o bli bast.

Sen ringde jag Nancy, for att jag hade liksom egentligen inget battre for mig, pratade med henne om livet lite, att hon saknade mig o att alla alskar alla, alskar hennes amerikanska attityd till livet :) Hon sa att Jag o Karro var jattevalkomna o det skulle bli sa roligt osv osv, och vi kan gora allt vi inte hann gora innan och shoppa o hej o ha! \
Alltsa karro, vi maste ata suschi dar vi at suschi, minst 2 ganger, du kommer alska det ! Och du far boka biljett nu!

Det kommer bli nice. Och jag tankte igar att om inte mor o far far komma (vilket ar bull shit) sa kan ju oskar komma, sa kan vi leva loppan, han skulle sakert inte vilja ngt hellre an att spendera 2 veckor med sin absoluta favorit (lilla)syster.

Hm.. Jag tror inte jag har sa mkt att tilllagga, Jenna svarade nu, hon jobbar, hennes pojkvan sitter i finkan (eller han kanske kommit ut nu) men iaf har dom en telefonrakning pa 500 dollar om inte mer, så ja, hon maste jobba. (jag bjuder pa ett å idag, fast nu blev det ju tva)

Nu ska jag surfa loss pa dom tre sidorna som ar tilllatna pa skolan datorer, i typ 10 minuter sen ska jag val jobba mig nerat omkladningsrummen.

Och lite sa btw, det ar ackligt blasigt ute! alltsa helt galet! och eftersom det ar sa torrt och staden ar omringad av falt, sa ar det helt brunt i luften, o man maste ha solglasogon bara for att skydda ogonen mot damm o skit. allting flyger omkring. booo, har tagit massa bilder pa det sa det kommer val en vacker dag i maj.

Puss pa er, oj det var ovantat, tankte ens inte skriva det, mina fingrar bestammer over min hjarna ibland. Jag menar bara puss till dom som jag kan tanka pussa irl, o till andra stor kram, coolt handslag, eller en tuff nick.
liv1 | |
Upp