Länge leve hemmafesten !

alltså !
tilllåt mig vara upprörd över nånting mkt större än salamikorvar !

sann liten djurvän som jag ändå är innerst inne så dör jag ju när jag hör vad dom gör på OS.

Asso dopa hästarna, okej , stört tänker ni, dom vill väl vinna, ah, dom gör hästen lite snabbare lite starkare. nä nä, så enkelt är det inte, dom ger hästarna nånting så att deras ben blir överkänsliga, så när dom slår emot en bom gör det pissont, så hästen blir helt enkelt så rädd för att slå i, att den hoppar högre.
Förstår ni hur sjukt det är?






Imorn är det riktiga dagen i skolan, matte och kemi, hurra för natur ! ååååh va kul. Jag blir ju så trött. Matte.


Men sen blir det fest ! woop wooop. KArro fyllde 18 här om dan och det ska firas med maskerad bal , wieeee :)  Det blir fint, det blir bra. Hejja hemmafester . Tänkte att det kanske blir en del hemmafester för mig i år om jag blir homieee med mina klasskamrater eftersom dom är 17 hela högen. Det blir nice.
liv1 | |
Upp