jag har rätt, jag ska skjutas

Alltså, sjukt fint. Texas.. Bara jävligt synd att jag bor i Lubbock. Allt ont om Texas är dumt, visst, det är väl inte den roligaste staten. Men ändå. Den har sina sidor. Vi bodde där mellan Forth Worth o Dallas, jättefina hus o villa områden o allt det där. Stora träd, flod, sjö, skog, stad, regn. Helt mysigt o bra.
Vi vaknade, packade, drack lite apelsin juice n hit the road again. Bacon and cheese croisant och donut holes till frukost. Sen bil bil bil, sov lite, satt mest o kollade på alla träd o kullar, lyssnade på musik, sen läste jag igen min Tommyland, bra bok. Fin bok. Kanske inte så fin, som sjuk. Visste ni att hans yngsta son heter Dylan Jagger Lee. Alltså alla tre är liksom efternamn på kända rockers. Bob Dylan, Mick Jagger och självklart Tommy Lee. Ändå tufft namn..
Vi pratade typ ingenting på hela vägen... Men det var ändå okej.

Sen när vi kom hem, till Ransom Canyon, så skulle Ashly 's(som hennes amerkianska namn är) värdpäron hämta någon på flygplatsen, så hon lagade en syd koreansk nudelsoppa, så jävla äckligt, lukten var fruktansvärd, och nudlarna var tjocka o slemmiga som jag vet inte vad, som tur va var det så svårt att äta, så jag kunde skylla på det varför jag inte åt så mkt. haha. Vi såg The Ultimate Gift, bra film ! Kollade lite på bilder från Syd Korea. Sjukt med regler dom har egentligen.. Typ i skolan måste alla ha mörkt hår, 10 inch långt o lugg, så alla ser liksom likadana ut, en tjej hade naturligt brunt hår, och hon var tvungen att färga det mörkt. Och först går dom i en strikt skola från typ 7 på morgonen till 17, sen går dom i second school från typ 19-01. Det är helt sjukt. Hon sa att hon inte behövde gå i second school varje dag, typ dom kunde välja att "bara" gå måndag, onsdag o fredag.. alltså sick man!

När hennes värdföräldrar kom tillbaka så åkte vi runt i canyon. Om jag hade varit tvungen att bo i den här delen av texas hade jag verkligen valt att bo i antingen buffalo spring lake eller ransom canyon. Det är skitfint. Ransom till och med finare än buffalo. Super fina hus, fin natur, allting fint :) Tog massa bilder som ni får se sen.

I bilen på vägen hem till my place, så disskuterade jag o ashly hur hopplöst lubbock var. Typ man kan inte få någon att förstå något vettigt, om miljön, hälsa o allt annat. Och det är bara inte lönt att försöka. Sen tänkte vi att vi skulle kirra fin fin utbildning komma tillbaka o fixa lubbock, men vi gav upp den idén rätt snabbt. Skulle aldrig funka.

Nu sitter jag här i soffan som vanligt, kollar på film, borde sova.. Borde tvätta men det kommer väl väcka ungen, så nä . Det kan göras imorn.. Hoppas bara att jag har något rent, som inte luktar främling..

Kommer kanske mer om helgen o bilder senare
liv1 | |
Upp