special.

haha allting är så speciellt här.
Jag ska skriva nån gång, om allt som händer, men jag hinner/orkar/vill inte just nu.

här om dan gjorde amy-rose potatismos av sötpotatis och jag var glad för det var gott gott , så hade hon i ännu mer smör, men det var fortfarande gott gott, och jag tänkte " yes, nu kommer den goda middan" så har hon i tio marschmellows, haha. jag dog.
min hemkunskaps lärare säger att pizza är nyttigt, så när vi satt hemma o åt pizza skrattade jag o berättade det för mina "föräldrar" och dom sa " ja det är ju det. "
det här landet, jösses.

men det flyter på bra oftast, dagarna går, ibland roliga ibland tråkiga, ibland roligt i skolan o pisstråkigt hemma och ibland tvärt om.

gårdagens creative writing class slutade med att två tjejer låg på golvet och skrattade som aldrig förr, två satt vid bänkarna, jag och 2 till satt kvar vid lägerelden som var byggd av rött,gult och oranget papper, och en kille stod o skrek ut FU FU FU (immiterade south park). så galet, så roligt.

sladden till min kamera funkar inte så jag vet inte hur det blir med bilder för den närmsta framtiden.

Jag o Amy-Rose bakade chokladbollar en dag, inte idag men kanske dagen efter idag. konstigt vaaaa? det var hur som helst megagott, och jag hittade bilden  ida (oct 18) och  sa jag lagger in den har, for det passar hyffsat bra.chokladbollar 27 sep

men tjoho så länge, kommentera mera!
liv1 | |
#1 - - Karolina:

hahahaha! Vad roligt att du bevisar att alla mina fördomar om amerikaner är sanna. Marshmallows i potatismoset är kanske något man borde börja med?

Upp