önskelista dags!

En månad till julafton, klart man måste skriva en önskelista, men för att vara mer kreativ så gjorde jag 4 kollage :) fiffigt va? ;) 
 so here u go. skriv gärna vad ni önskar er om ni tycker er förtjäna ngt från mig :)image127



























image128image129image130
och juste ett litet special medelande till Anna Lundgren, min favorit kusin, som inte har tillgang till sin mejl, jag skrev ett langt mejl till dig for nan vecka sen, men jag antar att du inte fick det dara, och jag sag en stor maersk kontainer bara nagra hundra meter utanfor mitt hus, sa antingen hoppar du ner i nasta kontainer o hoppas pa att den kommer hit, eller sa hoppar jag ner i den som star har o hoppas pa att den aker tillbaka till danmark snart. deal?

Saknar er alla jättemkt!
liv1 | |
#1 - - Malin:

Mest av allt önskar jag mig dig, men en kaskmössa hade inte sutitt fel här hemma i minusgraderna. PUSUSUSUSUSUUSUS
LOTL

#2 - - Lollipopnotsch:

Du ar typ topnotsch

Upp