man kan ju göra så, men det är inte rätt


jag har tänkt på att min familj är väldigt sportig och att jag är väldigt osportig just nu, oskar gymmar titt som tätt, innan skolan, efter skolan, han spelar golf och är tennis tränare, min pappa spelar tennis två gånger i veckan (en gång klockan sju på morgonen!!) dessutom tränar han på friskis & svettis (kommer hem varje gång o säger samma sak " det är faktiskt väldigt många tjejer i din ålder som tränar på samma pass som mig, du borde också" borde jag ta det som en pik?) och min mamma är ju hurtbullen själv, tennis, väldigt mkt tennis, matcher, träningar, damkvällar hej o hå, sen friskis när hon hinner. och vad jag gör för att hålla mig så smäcker undrar ni nu, och jag vet faktiskt inte, gift from abowe, naturligt vacker? höhö, men seriöst jag är fan lyckligt lottad att jag har min fars arvanlag när det gäller ämnesomsättning  och sånt, jag borde va stor som ett hus vid det här laget, och enligt min storlek på kläderna är jag inte det (om fettet hänger ut o sömmarna spricker borde nån sagt det väl?).. sen är jag väl inte så supersmal heheh men lite lagom mullig, Lars är ju min idol så ni vet ju vad jag kämpar för " tjock blond och konstig" känner att det är min sån va heter det, tvillingsjäl, mysigt jö.

men idag har jag motionerat, lite i alla fall, jag va o delade ut tennis tidningen till alla som är medlemmar på klisätravägen, bergstigen och kolarängsvägen, det är en del faktiskt. " ordförande i tennis klubbens dotter och all motion hon får är dela ut tidningen en gång i kvartalet" ja en sorglig syn. men eftersom ödet vill mig något så glömde jag lämna tidningar på vissa ställen som jag gick förbi typ 10 gånger så jag fick gå tillbaka en massa gånger så det var ju bra med lite extra motion. sen har jag kommit på att jag är väldigt effektiv när det gäller vissa saker, tex nu till våren så cyklar jag till bussen och det är ett perfekt tillfälle att av njuta frukosten på, lite jobbigt med fartvinden som försöker sno med sig mitt pålägg på mackan men jag klarar det gött, kommer till bussen med smör i hela ansiktet typ, borstar tänderna i närsta vattenpöl, grymt gott. sen när jag bloggar så lagar jag mat och konverserar med goda vänner på msn samtidigt. och eftersom jag är så sjukt hälsosam så använder jag inte hon köksmaskinen utan jag vispar pannkakssmeten förhand så får jag vackra armar. så duktig är jag, hoppas ni inte känner er underlägsna nu.

liv1 | |
#1 - - Nina:

Haha tycker det låter som värsta bra träningen, keep it up :P
Och det där med flygande pålägg, det skulle jag vilja se, haha.. Vilken syn ;)

#2 - - Anonym:

yes fanny, vi vet att du smygtränar i din vardag. men måste påpeka. du är långt ifrån mullig du är fan smalheten herself
p& <3

Upp