hujeda mig

jag är lite upprörd nu, jag har gått runt med dåligt samvete länge för olika saker och ting, men idag har jag fan fått veta att det har varit helt utan anledning för du har betett dig minst lika dåligt, du har varit värre, jag orkar inte att jag ska få all skit, att det är mig folk ska tycka illa om när du är lika dålig. jag kan antagligen inte skriva vad det handlar om här eftersom det skulle vara dålig stil att hänga ut dig så, men ni få som läser fattar väl ändå, ni andra får vara utan själva förståelsen. grrr. oh ja vette fan vad jag ska göra. låssas som ingenting? om jag skäller på dig kommer jag själv få lika mkt skit tillbaka o få dåligt samvete igen. eller så kan jag leva på det här och skita i allt, rätt gött, o så fort nån nämner om att jag borde skämmas så avfyrar jag ett litet skott rätt i foten på er så ni vaknar till lite.


på tal om nåt helt annat, så är det väl inte helt främmande att jag är lite avundsjuk på er killar, jag vill kunna leva som er, bah skita i allt och ha skitsnygga kläder. jag funtar på att komma hem från USA med dreads, tatuering o nån fräsch piercning, de hade varit coolt. de kanske inte va så grabbigt, lite kanske, men iaf, jag måste köpa massa nya t-shirtar innan jag åker eftersom jag lånar min broshas hela tiden. t-shirtar, luvtröjor, shorts o sånt är mkt snyggare på killavdelningen, jag dör. osså tycker killar att man ska klä sig kvinnligt med klänning, högklackade skor, tighta jeans o linnen, leggins o ett linne som knappt täcker rumpan, jag vill inte! inte alltid iaf, ibland kan jag älska att ta på mig en klänning o skor med klack men asso ja vet inte. jag vill bah försvinna in i mössan ibland. det känns svårare att klä sig ballt som tjej oxå, man kan inte va så clean. jag vet inte riktigt hur jag ska ha .. o tex om jag ska köpa ett par snygga jeans eller short på killavdelningen kommer mina feta höfter o skriker "HAHA trodde du att du ska få påre ett par byxer som är sydda för en kille! du med dina feta perfekta födabarn - höfter" ganska deprimerande faktiskt. ouf nu orkar jag inte mer.

hm jag borde väl skriva nåt lite mer positivt också, jag var hos lovely frugan idag o drack oboy och åt vita rostmackor med mkt Bregott extra saltat, gott till tusen! men så sa hon något som verkar helt förargligt om det är sant - de har tagit bort sockret i all oboy. jag gråter, det blev inget gott sockergojs i botten, men den sjönk mkt snabbare o smakade inte lika äckligt som den sockerfria som jag har, så jag vet inte om det bara var mindre socker eller någe. jag blir iaf lite deprimerad av att samhället ska bestämma hur vi ska äta. rökförbud på krogen o restauranger är bra, för det skadar folk runt omkring, tex bartendern o servitriser som får jobba i röken hela tiden, men typ förbjuda allt socker o transfetter o sånt är väl upp till var och en. eller transfetter kanske är lugnt att man förbjuder, för det kan man ersätta med bättre fetter o sånt, men sötningsmedel är ju bara farligt och äckligt!
fy på er!

nu har typ alla 90:or i älta varit på Studio Sthlm o fotat sig. tänkte lägga upp bilderna här. jag är inte så nöjd med min eftersom det inte är jag på bilden om ni förstår vad jag menar, jag borde tagit en av rolling stones bilderna, som va lite balla, men jag tänkte "vilken kommer mamma gilla" o tog den här, eftersom jag ville att hon skulle betala. jaa man kan ju va lite idiot. men kolla de övriga medlemarna i Fab 5 va snygga de är

liv1 | |
#1 - - Karolina:

fiiiint

#2 - - Anonym:

Dreads är det ballaste man kan ha som tjej. I sommar kommer mina fixas(!!!)jävligt synd att det ska kosta så mycket pengar bara....sunk. iaf, jeans går alltid att köpa på killavdelningen, bara det att man måste acceptera att man har 15 storlekar större än i vanliga fall (och det är ju chill eftersom det ändå är meningen att de ska sitta slappt) Annars finns det massa tjejmodeller som inte sitter SUPER SLIMMAT..aa det var typ det, tjaaaaaa

#3 - - fän:

hörru anonym vem är du?

Upp