Grattis

Jag tänkte bara passa på att gratta alla som har fyllt år nyligen
26/1 Stefan 17
28/1 Camilla 17
29/1 Jenny 17
31/1 Farmor 85
2/2 Cornelia 17
3/2 Höjer 17

blivande:
6/2 Anna Larsson 18
9/2 Lotta Holfve
19/2 Oskar 19
21/2 Jessica 17 och Patrik 20

Grattis folks :D
liv1 | |
#1 - - Karolina:

men alltså vad är ditt dampproblem egetnligen? haha. femtio inlägg som är likadana. har du käkat för mkt torkad svamp i trädkojan kanske? :O

och glöm inte bort: KAROLINA - 17 år | 20/8

#2 - - Pyret:

Stackerii samma problem som ja hade för nån vecka sen, skit jobbigt dom försvinner inte hur mycket man än tar bort dom...
have a nice day

#3 - - Klara:

kanske klara f som fyllde år i januari också? :)

#4 - - fansan:

svar till klara:
Grattis andra klara f, men det var för länge sen, då måste jag ta me malin o då måste jag ta me fia o då måste jag ta med nathalie o då måste jag ta me frida osv osv

svar till karro: ja jag erkänner de blev för många kantareller.

svar till jennifer: dom försvann :)

Upp