en vecka till alla hjärtans dag.

igår tipsade min bror mig om denna sida. jag tycker att alla ska kolla o tänka efter lite. vad man ska tänka är väl upp till var o en. men det är så bra bilder, man förstår än en gång hur bra vi har det, men också hur grått sverige är. måste alla va så depp på vintern? de mesta är vackra bilder, men kolla in "middle east", jag kan inte förstå, jag blir rädd på riktigt. men jag älskar ändå världen, alla i de fattiga länderna verkar så lyckliga. usch va dåligt skrivet de här blev. skit samma, ni fattar när ni kollar
http://www.stevemccurry.com/main.php




idag såg vi Al Gores film " An inconvenient truth "  o jag tyckte iaf att den va bra o lärorik, eller de mesta har vi väl lärt oss redan, men ett skönt alternativ till historia och svenska lektion. till vänster om mig satt Jenny o sov, och till höger satt Roffe (aka Klara) med en mage som kurrade ungefär lika högt som det lät när isbergen rasade.
måste säga att det är väldigt svårt för mig att vara tyst i två timmar när det är så mkt folk omkring. men jag klarade det, men efter så blir jag så skrikig. så jag skrek , men lika är jag för det.

tack för mig.

jag måste bara tillägga att med min och petras outfit på idrotten idag var vi störst, bäst och vackrast, och att jag är sjukt stolt över min underrubrik "a drug that doesn't kill" passar in på mig. eller? höh
liv1 | |
Upp