sorry 'bout that folks

jag ska inte mörda er med långa blogginlägg, därför får jag försöka skriva ofta o kort istället, men förra va ju lixom för sex dagar. 

Idag ringde Nathan o väckte mig o sa att om 20 minuter skulle jag va klar för då skulle vi till skolan, jalla jalla, in i duschen, på med kläder ut ur huset in i bilen o framme i skolan, o vänta, o vänta, det är alltid så, om man skyndar sig till något så måste man ändå vänta när man kommer fram.. 
sen fick vi fylla i massa papper, så skulle jag fylla i vilka sjukdomar jag hade haft o de va kanske 30 sjukdomar på pappret o de enda jag visste var det va var chicken pox, så det fyllde jag i, haha. Så fick vi träffa en kvinna som skulle hjälpa mig välja ämnen, jag har ju matte, engelska, amerikansk historia o ett science ämne som är obligatoriskt, o då valde jag biologi istället för kemi eller fysik, sen så fick jag välja 4 ämnen till o det fanns 23 ämnen att välja mellan (förutom dom som va fulla) o vissa av dom här var tydligen för svåra o så, det var egentligen inget som var så lockande, men jag valde Floral Design (helt värdelöst, lär sig hur man pyntar inför halloween, thanks givin', jul osv), nutrition and food science (typ hemkunskap), Creativ Writing (lär sig hur man formulerar och utvecklar tankar o sånt, skriftligt) och sociology (om olika människor o kulturer o sånt)
så fick vi veta lite om dresscoden också, och jag kommer antagligen ha helt okej kläder enligt ders dress code, kanske lite kläder som jag inte ska ha, men det mesta verkade okej, men det var en del saker på det där som var väldigt konstiga, inte färgar hår (typ rött, eller annan "udda" färg), killar fick inte ha för mkt skägg, inte mustach om den inte va vältrimmad, killar fick inte ha hästsvans, mm.

sen var vi o handlade mat, väldigt mycket och väldigt speciell mat har dom, man skulle nog kunna göra vanlig mat utav det men det gör man inte, när jag frågade om vi kunde köpa paprika sa han bah " visst, men vad ska du ha det till?" 

men nu ska jag gå o göra något vettigt, typ kolla på film, orkar inte städa mitt rum i alla fall, men snart så, det kommer med tiden.  

liv1 | |
#1 - - Nina:

Dresscode att man inte får ha hästsvans om man är kille, haha skumt..
Låter värsta roligt! Jag vill också åka dit ;D
Jag ska åka till London ist. åker om en vecka :)

#2 - - Anonym:

kul och se att du skriver blogg, de va ju ett tag sen :P

Upp