ursäkta röran, vi bygger om

jag har inte så mkt att säga egentligen, inte som jag kommer på just nu i alla fall.
tycker bara att den fagra rubriken passar lite på mitt liv nu, det händer så mycket grejer på olika håll. jag har börjat leva effektivt fast inte med bra saker, som att plugga effektivt o träna o sånt utan bara bra saker, som att jag gör väldigt mkt roliga saker, o bara kopplar bort skolan och allt annat.
 senaste veckan har jag hunnit med massa grejer, en dag var jag inne i staden då hann jag gå på bio, träffa andré, shoppa, gå på museum och sen på kvällen klättrade jag, ganska duktigt enligt mig själv, eller jag tror att det är bra att göra sånt i alla fall. jag har blivit så kreativ, eller jag har alltid haft massa idéer men nu utför jag dom också. 

I fredas så var jag barnvakt 16-22 och efteråt hade jag egentligen bara tänkt gå hem o chilla eller gå hem till nathalie o kolla på film, men istället åkte jag hem, ringde jennifer o föreslog en cykeltur till statoil för att köpa godis, hon va lite svårövertalad men det gick, sen precis innan jag skulle åka så tänkte jag " det kan ju vara skönt med en filt om vi kanske ska äta godiset utomhus nån stans" så packade jag ner en filt, sen kom jag o tänka på att musik är bra, så jag la ner min super walkman o sånna feta hörlurar o då kom jag på att jennifer inte hade fått sin julklapp eftersom hon inte var med på lilljulafton, så då tog jag med halva den, bestående av en cd-skiva med världens bästa Elin Sigvardsson. med detta i bagaget började jag sakta glida iväg för att möta jennifer men så slog de mig att jag hade kvar lite donationer från mitt partaj så då vände jag cykeln o hämtade lagom mkt öl. kvällen blev väldigt lyckad måste jag säga, efter ca en timmes mys blev vi för nyfikna på vilka det var som spelade fusball o de va inga mindre än budge, large o bino, sammanträffade I say. så då spelade vi lite fusball med dom, det var skoj, haha så hade vi springtävling, utan regler, large kunde ju inte riktigt låta bli att använda sina amerikansk fotboll-skills på mig, men va fan, jag är ju biff o klarar såånt.  väldigt rolig kväll i vilket fall.

lördan va lite lam, målet åkte hit för att chilla, men de va lite väl mkt chillgrill o klockan tolv stod vi ute på gatan, men vi chilla lite sen tog hon bussen hem.
på söndan träffade jag stenhårda jessica frhåm skaw-neh, den dansande bajskorven louise som hade varit i france en vecka och även superslynan nathalie. det var nice, schteeek i kungsan. och jaa sen dess har vi schteekt, ätit godis, glass, kollat film, shoppat, vandrat, osv. saker man gör liksom.
idag träffade jag sara över en kopp kaffe som man säger, det var väldigt mysigt och trevligt, vi utbytte erfarenheter som man säger, haha. jag var barnvakt idag igen, en hård dag på jobbet, får inte springa så dom lekte och jag kollade på, väldigt på frestande. sen har vi, kcw (javisst det är helt otroligt men jag är medlem i kcw, stolt medlem också, faen gutt, efter många månaders kämpade, en fest sen är allt kirrat) varit nere på IP och grillat o spelat fussball, men nej mamma jag spelade inte fotboll, inte mkt i alla fall, lite med vänster, och det var inte bra för då mobbar folk en när man missar bollen, faen, jag måste bli bättre på att spela med vänster om jag ska fortsätta såhär, man kan ju inte ha glass i dojjan hela livet. alla säger så roliga saker hela tiden, fast det var bara jag som tyckte det var roligt, eller jag vet inte, men det var i alla fall väldigt roligt, jag o large va dom största soptunnebaxarna, fettballlt. sen kom ju alla våran gurka, haha det var extremt roligt, hahaha large frågade så " läget?" o han svarar något i stil med " asso faan jag har fakkat med mig själv så jävla mkt asso igår ja bah hällde i mig en sjuttis igår o jag vaknar klockan sju imorse helt ögonen så o du vet att vfaaan ja mådde bra tills jag ställde mig upp, fack asso de va fan inte bra" senare frågar han vad gurkis har gjort på lovet o då säger han " fan jag har supit så jävla mkt assso fack jag har rökt fett mkt cigg fan! asso jag har ju magsår o fack men asso jag tar piller o ni vet asso fack" haha jag älskar att skratta åt människor. haha det var så klockrent när vi pratade om nånting och det var antagligen inte så intressant och jag sa antaglien ngt ointressant så säger jaken så, helt från ingenting " a little less conversation" haha men jaa det går ju beskriva själva grejen men haha så roligt. ja jösses.
det händer mkt roliga grejer nu för tiden, har ju varit i åre igen o träffat dojjan en stund o ni vet, levt livet som livet ska levas.
jag har fått massor av ny musik som jag går runt o lyssnar på hela tiden, kan inte gå en meter nu utan torsten, det görs mkt bra musik nu för tiden, och det gjordes ännu bätttre förr i världen.

och det bästabästa är att jag o jessi ska ge oss fan på att skaffa biljetter till Mötley fucking Crüe femte juni i globen, faaan det kommer vara så obeskrivligt najs om vi får biljetter! så jävla grymt! ingen Bob Dylan eller Rolling Stones kan äga det, eller jag är ifs ganska avundsjuk på mina kusiner som ska på the rolling stones, det är ju ballt att ha sett dom lixom, men faaan mötley crüe är så jävla grymt!

sen en rolig sak som egentligen är rätt sorglig är att i dessa dagar har det inte gått att undvika tänka på vad man ska ha för låt på sin begravning, min älskade skåne trio's (jessica, polly och anna) kära vän dog för inte alls länge sen och på hans begravning spelade dom White Lion - when children cry , det är så sorgligt att tänka på, jag som ens inte kände killen har inte långt från tårarna när jag hör den låten. men vi började iaf disskutera vad man skulle ha får låt på son begravning.. jessica ville ha ngn pride and .... nånting, kommer inte ihåg riktigt, jag bestämde att mandus skulle ha Herman Dune - I wish that I could see you soon, han skickade den till mig och den hade ju passat på en begravning. det bästa jag kom på var Mötley Crüe - Kickstart my heart och Bob Marley - lively up your self, bara för att vara lite lagom ironisk på sin egen begravning liksom, det hade ju varit lite skoj.. antingen ska man ha sån super sorliga där alla har svarta snygga kläder och stora svarta hattar så ska det spelas sorglig musik o hej o hå, eller så har man som han i "man at the moon" med jim carrey, han har filmat sig själv när han säger ngt o sjunger en låt, så ska hela kyrkan sjunga kareoke, det är ganska hemskt, men ändå rätt roligt, fast ja..
om jag vet att jag kommer dö, tex om jag är sjuk så ska jag som sagt ha en begravning där jag själv är huvudgäst, folk kan säga sina tal då och spela dom låtarna som dom tycker passa osv, om jag har några vänner kvar då, hoppashoppas.

jag vettefan.

räck mig kardan broder.

liv1 | |
#1 - - Anonym:

fäääähny din sketna bajskorv

Upp